Avslutar dagen

med att skriva ifrån sängen. Kan inte sova i alla fall.

Dagen har varit ointressant och tråkig. Har inte gjort något mer än att suttit vid datorn, kollat på film och varit ute med Vovven.

Just nu sitter väl min sambo och spelar TV-spel som han har gjort hela dagen för att han inte kan sova. Lustigt va!? Hunden ligger bredvid mig i sängen och snarkar som faan själv och jag ligger här med en snorig näsborre. =p Börjar få lite ont i halsen igen och det orkas inte med. Är väl Sofia som har smittat mig kanske.
Jag hoppas morgon dagen blir lite mer händelserik än denna iaf. Kanske tillomed kan gå till Sofia!

Lyssnar för tillfället Cindy Lauper-True Colors, men mer på spellistan finns The Baseballs och Erik Grönwall mf.

Idag har jag en stor saknad efter Mulle! Varför? Inte haft det på länge. Kanske är deppig utan att veta något och därför tänker på honom? Han va ju ändå den som fick mig att må bra dom stunder jag bara ville bort. Fick i alla fall lite mer än 6 månader ihop med dig älskade häst. Hade jag haft ett jobb hade jag köpt dig utan tvekan. Men där du bor nu lär du ha det bättre än här! Miss you Mulberry (Mulle)<3 Hästen som kommer i min ägo kommer hur som helst att ha dina saker, så helt bortglömd blir du aldrig. 2009-09-09 Var dagen då vi skildes åt i hagen med tårarna rinandes nedför mina kinder =(. Det var ett av de svåraste avsked jag tagit i livet, och fler kommer det att bli.
I just wanna keep on loving you!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0