Fy fan

Vet inte om jag orkar mer, och inte om det är såhär. Varför gör jag som jag gör? Och varför gör Du/Ni som ni gör. Jag har väl också känslor. Vet verkligen inte vad jag ska göra. Känner mig vilsen och övergiven just nu.

Känner att gråten sitter i halsgropen och att ögonen håller på att fyllas med tårar. Mår verkligen inget bra just nu. Att veta mer än vad folk tror gör mig bara värre. Varför väljer man ett sådant liv när man kan ha det annorlunda? Jag vet varför. Man vill ha kärlek och ömhet..... Men vart finns den? Just nu ät jag bara ledsen och skriver allt som kommer upp i huvudet, även sådant jag kanske egentligen inte menar. Men är bara såå ledsen och nu går det i 200 att skriva detta och är såå besviken. Vill bara ligga i sängen, inte se eller prata med någon. Vill bara bli omfamnad och få höra positiva, snälla och kärleksfulla saker. Kärlek och beröring är viktigt för mig. Det är viktigare än pengar.

Vill inte att ni ska tycka synd om mig, det kan jag göra själv om det skulle vara så. Men vill bara att ni ska förstå att även jag som alltid är glad och positiv kan må dåligt...


Tack mina underbara vänner som finns där fast det va evigheter sen man hördes av. Det är äkta vänner!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0